Vrijwilligers Liesbeth en Gerrie voorgesteld

Hoe zijn jullie in contact gekomen met Stichting DOVIE?
Wij zijn in contact gekomen met Stichting DOVIE via Adriaan; hij is een neef van Liesbeth. Onze band met Adriaan is heel goed en we zijn al een keer samen in Engeland geweest. We hebben daar het huis van Flat Spaces bekeken.

Waarom hebben jullie onze stichting uitgekozen om vrijwilligerswerk voor te doen?
We hebben deze stichting uitgekozen omdat Adriaan ons heeft ‘aangestoken met het DOVIE-virus’. En we beseffen zelf heel goed dat het niet voor iedereen is weggelegd om gewoon zonder zorgen op vakantie te vertrekken. Met eigen ogen hebben we gezien in Engeland wat je allemaal nodig hebt als je op vakantie gaat en dat bij Flat Spaces letterlijk alles aanwezig is. Dit motiveert ons enorm om meer mensen zorgeloos daar op vakantie te laten gaan.

Wat vinden jullie belangrijk aan het werk dat Stichting DOVIE doet?
We vinden het heel belangrijk dat allerlei gezinnen met welke handicap dan ook de kans krijgen dit mee te maken.

Welke werkzaamheden doen jullie voorde stichting?
We zitten allebei in de activiteitengroep van DOVIE. Dit betekent dat we allerlei activiteiten bedenken om zo veel mogelijk geld op te halen voor de stichting. Zo zijn wij het aanspreekpunt voor de Meimarkt in Tilburg. Deze actie doen we elk jaar en de gehele opbrengst ervan gaat naar Stichting DOVIE. Dus bij deze: als iemand  nog goede en mooie spullen heeft, kunnen jullie ons contacten en kijken we samen wat er mogelijk is.

Raad je andere mensen aan ook vrijwilliger bij Stichting DOVIE te worden? En zo ja, waarom?
Wij raden zeker iedereen aan om zich ook in te zetten voor Stichting DOVIE. Want als je die geweldige foto’s van de families ziet die al zijn geweest word je superblij en gemotiveerd. Dit gun je meer mensen.