Boek nu!

een onvergetelijke vakantie

Boek je reis naar Ropley in het Engelse Hampshire via Adriaan Aerts van Stichting DOVIE. Bel daarvoor 06-2511 2707 of mail naar adriaan@stichtingdovie.nl.  Voordat je boekt kun je eenvoudig zien of de locatie beschikbaar is voor de periode dat jij er vakantie wilt vieren.  Je komt dan op de boekingspagina van Flat Spaces, onze samenwerkingspartner die de vakantiewoning in Ropley beheert.

De kosten voor de boot overtocht vind je op de website van bijv. DFDS  De overtocht zit niet inbegrepen in de prijs van de vakantiewoning en moet je apart boeken.

Uiteraard kun je ook met de trein reizen via de Eurotunnel. Deze reis moet je ook apart boeken. Kijk op deze website voor meer info en om te boeken.

Mocht je financiële ondersteuning nodig hebben, kijk dan eens bij de volgende fondsen of zij iets voor je kunnen betekenen.

De reis naar Ropley
Ropley ligt in het district Hampshire, in het zuiden van Engeland. Je rijdt naar Calais en vandaaruit maak je met de boot de oversteek naar Dover. Zodra je vertrekt zie je al de witte krijtrotsen. De boot is zeer goed toegankelijk voor rolstoelers. Vanaf Dover is het ca. 330 km.

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Vul dan hier je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage