helpen?

adopteer EEN VAKANTIEWEEK

Hoe werkt het?

Gunt jouw bedrijf/organisatie/school rolstoelgebonden reizigers die zorg nodig hebben een onbezorgde vakantie in een volledig aangepaste woning in Engeland?

Je helpt onze stichting door een vakantieweek te adopteren. Jouw donatie van € 500 zetten wij in om 40% korting te geven op de huurprijs van deze aangepaste vakantiewoning. De vele aanpassingen in het huis en het onderhoud ervan zorgen ervoor dat de huurprijs hoger is dan gewoonlijk.

Op die manier kunnen ook mensen die veel zorg nodig hebben drempelloos op vakantie en heerlijk onbezorgd genieten in Engeland.

Wil jij, jouw bedrijf of organisatie onze stichting hiermee helpen? Neem dan contact met ons op en stuur een e-mail naar sponsoring@stichtingdovie.nl of bel 06 – 1314 2353.

Alvast enorm bedankt!

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage