Kom in actie

als bedrijf of als particulier

KOM IN ACTIE ALS BEDRIJF

Organiseer met jouw bedrijf/organisatie een leuke actie waarvan de opbrengst ten goede komt aan stichting DOVIE. Met de opbrengsten komt de realisatie van de bouw van een rolstoeltoegankelijke vakantiewoning in Engeland een stap dichterbij.

Ook zoekt Stichting DOVIE samenwerkingspartners die oog hebben voor onze doelgroep. We gaan graag met jou in overleg om een pakket op maat uit te werken m.b.t. samenwerking en communicatiewensen.

Wil jij een activiteit organiseren? Neem gerust vrijblijvend contact op met activiteiten@stichtingdovie.nl.

KOM IN ACTIE ALS particulier

Organiseer een leuke actie waarvan de opbrengst ten goede komt aan stichting DOVIE. Met de opbrengsten komt de realisatie van de bouw van een rolstoeltoegankelijke vakantiewoning in Engeland een stap dichterbij. We helpen je graag bij jouw actie.

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage