helpen?

bekijk hier de mogelijkheden

Jouw hulp is welkom!

Stichting DOVIE realiseert dat rolstoelgebruikers die zorg nodig hebben drempelloos op vakantie kunnen gaan in Engeland. Met enthousiaste vrijwilligers, sponsors, donateurs en de Engelse Foundation Flat Spaces werken we hard om die ambitie waar te maken.

Onze samenwerkingspartner Flat Spaces zoekt naar geschikte locaties in Kent. De bouw van de vakantiewoning wordt conform de woning in Ropley: dus ook volledig drempelloos en aangepast gebouwd. Stichting DOVIE wil geld binnenhalen voor de realisatie van de speciale medische voorzieningen in de nieuwe aangepaste vakantiewoning, zoals een mobiele tillift, aangepaste douche, hoog-laagbedden. Daarmee bewerkstelligen we een duurzame samenwerking met Flat Spaces, die dezelfde uitgangspunten als Stichting DOVIE heeft. Op deze manier kunnen we nog meer mensen uit de doelgroep met korting een drempelloze vakantie in Engeland aanbieden.

Om dit te realiseren hebben we sponsors en donateurs nodig. Omarm jij ons initiatief en wil jij een goed doel sponsoren? Doneer via het formulier en geef aan of je via onze nieuwsbrief op de hoogte gehouden wilt worden. Namens de doelgroep hartelijk dank.

Je kunt doneren via iDeal, vul rechts je gegevens in en kies een bedrag.

Je giften kun je ook rechtstreeks overmaken op IBAN NL44 RABO 0338 3563 12 t.n.v. Stichting Drempelloos Op Vakantie In Engeland o.v.v. gift en e-mailadres.

Namens onze doelgroep heel hartelijk dank voor je bijdrage!

Doneer met

Anbi status

Stichting Dovie is een ANBI stichting. De Belastingdienst heeft Stichting DOVIE aangewezen als Algemeen nut beogende instelling (ANBI) en staan dus in het ANBI register. Dat is aantrekkelijk voor onze donateurs omdat giften aan Anbi een belastingvoordeel kunnen opleveren. Dit geldt zowel voor losse giften als voor periodieke giften.

Meer informatie over Anbi vind je op de site van de Belastingdienst.

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage