helpen?

HOE KUN JIJ ONS SPONSOREN?

Draag een steentje bij aan de nieuwe vakantiewoning

De langetermijndoelstelling (2027) van Stichting DOVIE is een nieuw te bouwen, volledig drempelloze vakantiewoning in Kent, samen met onze partner in Engeland, Flat Spaces. Stichting DOVIE wil gelden binnenhalen voor de realisatie van de speciale medische voorzieningen in die nieuwe vakantiewoning. Denk daarbij aan een tillift, aangepaste douche of hoog-laagbedden. Daarmee bewerkstelligen we een duurzame samenwerking met Flat Spaces, die dezelfde uitgangspunten als Stichting DOVIE heeft. Op deze manier kunnen we nog meer rolstoelgebonden reizigers laten genieten van een vakantie in Engeland.

Doneer je een bedrag van € 1.000,- of hoger, dan zetten wij daar graag aandacht tegenover. Stichting DOVIE denkt en helpt mee om een pakket op maat uit te werken m.b.t. samenwerking en communicatiewensen. Je kunt doneren via de website of neem vrijblijvend contact op met sponsoring@stichtingdovie.nl.

Adopteer een vakantieweek

Gunt jouw bedrijf/school/organisatie rolstoelgebonden reizigers die zorg nodig hebben een onbezorgde vakantie in een volledig aangepaste woning in Engeland? Lees meer op Adopteer een vakantieweek voor € 500,-.

Nodig de stichting uit voor een presentatie

Ben jij netwerker? Heb jij een bedrijf? Wil je een presentatie aanbieden van een bijzondere ondernemer? Onder de noemer Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen biedt de stichting een presentatie aan. Initiatiefnemer en oprichter van de stichting, Adriaan Aerts, vertelt zijn verhaal over het boek dat hij heeft geschreven (Jouw wereld = mijn wereld) en over de activiteiten van de stichting. De kosten voor het houden van deze presentatie zijn € 250,- waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan de stichting. Mail voor deze optie naar sponsoring@stichtingdovie.nl zodat we een afspraak kunnen maken.

Word lid van de Club van 100

Wil je jaarlijks (5 jaar op rij) een bedrag van € 100 doneren? Dat regel je eenvoudig via de Club van 100.

Kom in actie

Je kunt met jouw bedrijf/school/organisatie ook een leuke actie bedenken om geld op te halen voor Stichting DOVIE. Lees hier meer over.

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage