Bestel nu het hartverwarmende boek van Adriaan Aerts!

JOUW WERELD
=
MIJN WERELD

Op zoek naar een bijzonder geschenk?
Verras jezelf of een ander!

Vol humor, hartverwarmend en soms ook met een traan vertelt Adriaan Aerts in zijn boek Jouw wereld = mijn wereld over hoe hij in het leven ‘staat’, zijn leven leeft, de toekomst ziet en zijn droom wil realiseren.

Klik op het boek voor een preview

bestellen boek

Het boek van Adriaan kost € 19,95 excl. verzendkosten van €3,90 én gratis boekenlegger

Ik wil graag een boek bestellen

Bedrag € -

[paytium_emails id=“948” /]

“Optimisme en blijdschap uitstralen in een leven vol zorgen om zorg: aangenaam, Adriaan Aerts.”

Huub Stapel

Acteur

“Positief, doorzettingsvermogen, dingen niet half doen als het heel kan, beperkingen zien als kansen, dromen waar kunnen maken, zo heb ik Adriaan leren kennen. Een inspirator voor iedereen, met of zonder beperking.”

Erica Theloosen

Tekstschrijfster

Wil je meerdere boeken bestellen? Of wil je een boek komen ophalen bij Adriaan zelf?

Bel of app hem op 06 – 2511 2707 Of mail naar adriaan@stichtingdovie.nl

Met de verkoopopbrengst maakt Stichting DOVIE een vakantiewoning mogelijk en ondersteunt minderbedeelde, rolstoelgebonden reizigers om drempelloos en onbezorgd op vakantie te gaan in een volledig aangepaste vakantiewoning in Ropley in Engeland.

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage