Met trots introduceren wij

onze ambassadeurs en vrijwilligers
word ambassadeurword vrijwilliger

‘Een aantal jaar geleden kwam ik in contact met Adriaan Aerts en hij vertelde mij over zijn grootse plannen met Stichting DOVIE. De bevlogenheid waarmee hij over zijn ambitie sprak, maakte mij enthousiast. Mensen met een handicap, spierziekte of die minder mobiel zijn een drempelloze vakantie te bezorgen. Een mooi initiatief van een mooi mens. Hopelijk wordt snel de eerste steen gelegd voor het drempelloze vakantiehuis in het fraaie Britse Kent en volgen er spoedig een heleboel!’

Leo Alkemade

Ambassadeur/Acteur

Bewonderenswaardig dat Adriaan, via Stichting DOVIE, werk maakt om anderen met een beperking een vakantie te gunnen in een compleet aangepaste vakantiewoning, met alle hulpmiddelen die nodig zijn, op het platteland van Engeland.

Huub Stapel

Ambassadeur/Acteur

Ik ben lid van de activiteitencommissie en hoop een brug te kunnen slaan tussen het (primair) onderwijs en de stichting.

Marlieke de Bruijn

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

Van dichtbij heb ik meegemaakt dat fysiek gehandicapten veel nodig hebben om op vakantie te gaan. Ik vind het heel belangrijk dat Stichting DOVIE een vakantie voor deze doelgroep zo zorgeloos mogelijk kan organiseren.

Gerrie Janssens

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

“Dit vrijwilligerswerk past goed in mijn tijdsplanning. Bovendien heeft het mijn netwerk verbreed.”

Sjors van den Broek

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

Ik ken Adriaan al vanaf mijn 15-de toen ik verkering kreeg met zijn nichtje. Vanaf dat moment heb ik altijd voor Adriaan het een en ander gedaan.

Jan Vermeer

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

Wat ontzettend fijn dat vrijwilligers zich belangeloos inzetten voor onze doelgroep, de rolstoelgebonden reiziger. Met hun inzet komen we vele malen sneller bij ons doel om ze een drempelloze vakantie aan te bieden.

Peter van Schilt

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

Ik heb voor Stichting DOVIE gekozen om me voor in te zetten omdat ik het belangrijk vind dat mensen met een beperking op dezelfde manier op vakantie kunnen zoals ik dat zelf wil.

Liesbeth Janssens

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

In de werkgroep reizigers houd ik mij samen met Ron Rijpert bezig met de werving van reizigers.

Verena Vos

vrijwilliger bij Stichting DOVIE

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen?

Vul dan hieronder je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage