Doe hetzelfde als deze negen kanjers van deelnemers aan de Ten Miles en koppel jouw deelname aan een doneeractie voor het goede doel Stichting DOVIE – Drempelloos Op Vakantie In Engeland.

Je kunt deelnemen aan een wandeltocht op zaterdag 28 september of loop een van de hardlooponderdelen op zondag 29 september a.s.

‘Hoe mooi is het dat je met hardlopen iets kunt betekenen voor iemand anders in de wereld.’
Nick.

Stichting DOVIE biedt iedereen met een fysiek zware handicap de mogelijkheid om te ontspannen en te recreëren in een volledig aangepaste vakantiewoning in Zuid-Engeland. Kijk voor meer info op www.stichtingdovie.nl.

Ga jij een uitdaging aan en loop jij voor ons goede doel?

Je krijgt van ons:

– het inschrijfgeld voor de Tilburg Ten Miles
– een (hardloop)shirt met Stichting DOVIE en het logo van Maas Kwaliteitsvis uit Goirle erop, die deze shirts gedoneerd heeft. Daarvoor gaat onze hartelijke dank uit naar Maas Kwaliteitsvis
– een donatielink
– een feestelijk inhaalmoment bij de finish

Als tegenprestatie promoot je de donatielink in je kennissenkring en op sociale media. Deze link promoten wij ook op onze FB en Instagram. Als (hard)loper zal het aan de sportieve inzet niet ontbreken! Daar zijn we zeker van.

Ben jij enthousiast en loop jij voor Stichting DOVIE? Mail je gegevens naar info@stichtingdovie.nl en wij nemen contact met je op.