Net als vorig jaar vind je tijdens de Meimarkt de goedgevulde hoekkraam van Stichting DOVIE op het Pieter Vreedeplein. Vanaf zaterdag 18 mei 20.00 uur kun je al terecht op de Meimarkt en dus ook bij onze kraam. Je treft er onze enthousiaste vrijwilligers aan, die aandacht besteden aan ons 5-jarig jubileum. Op zondag 19 mei 17.00 uur kun je daar lekker snuffelen en allerlei leuke tweedehands artikelen kopen. Onze vrijwilligers runnen deze grote kraam. De verkoopopbrengst is volledig voor Stichting DOVIE. Dus hoort zegt het voort en trommel vrienden, familie en kennissen op deze Meimarkt te bezoeken.
Enne… oh ja, mocht er niets voor jou tussen zitten, dan kun je altijd nog via de QR-code op het houten huisje dat er staat een donatie doen.

Tip: spaar voorafgaand jouw petflessen en lege blikjes. Bij onze stand staat de PETman, waar je die in kunt gooien. Het statiegeld zamelen we zo in voor ons goede doel.