11, 12 en 13 april vindt de VeineDAGEN – voorheen Supportbeurs – plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Vorig jaar was de stichting daar als bezoeker. Dit jaar hebben we een mooie stand met ons onderscheidende aanbod van een volledig drempelloze vakantiewoning in Zuid-Engeland.
Onze standnummers zijn B-59 en B-60. We vallen vast en zeker op door de Engelse sfeer. Het thema van de beurs is: ‘Op de VeineDAGEN draait alles om mij.’ In het recent verschenen Support magazine vertellen organisatoren Mariëlle en Renée over hun plannen voor de beurs. ‘Het is dé beurs van en voor alle mensen met een beperking die elkaar daar ontmoeten. Daarom biedt de beurs een mix van deelnemers zodat de bezoekers de juiste informatie kunnen vinden.’

Wie een bezoek aan onze stand brengt, kan zich verheugen op een gezellig Engels welkom. Je krijgt alle (digitale) informatie over onze vakantiewoning en een vroegboekaanbieding voor als je een vakantie in 2025 boekt. Meer daarover hoor je bij de stand. Kortom, Stichting DOVIE gaat drie dagen lang samen met jou alvast proeven van Engelse sferen. Zien we jou ook?

Lees meer op: www.veinedagen.nl
Meld je aan voor gratis entreekaarten