Heb je zin in een gezellige avond uit waarbij humor gegarandeerd is? Tijdens het lustrumfeest van Stichting DOVIE, op dinsdagavond 16 januari 2024, treden diverse artiesten op. Bestel je entree-tickets à € 10,- via lustrum@stichtingdovie.nl (dit is inclusief enkele hapjes). Onze ambassadeur Leo Alkemade praat het boordevolle programma aan elkaar.

Super leuk programma
Tonpraters Ad Vermeulen uit Chaam, Peter van der Maas uit Hilvarenbeek en Andy Marcelissen uit Raamsdonkveer staan te popelen om naar de Commanderie (hoofdsponsor van de avond) in Tilburg te komen. Samen zijn ze goed voor tientallen prijzen als Brabants Kampioenen, als winnaars van de zilveren Narrekap bij het Keiebijters-kletstoernooi in Helmond en nog vele andere prijzen. Ook John Monden uit Alphen is die avond aanwezig. Het zal ná deze avond niet lang duren of hij kan aan het rijtje van winnaars worden toegevoegd.

Verder staan Ferry van der Zaande, ‘Tilburgs meest iconische figuur’ en troubadour Jo Hoogendoorn uit Goirle al in de startblokken om richting de Commanderie te gaan. Muzikale omlijsting van de avond is in handen van ‘Op de Bonnenfooi’.

Aanmelden
Meld je aan en stuur een mailtje naar lustrum@stichtingdovie.nl o.v.v. je naam en het aantal tickets dat je wilt bestellen. Je ontvangt van ons een betaallink. Na betaling ben je zeker van toegang tot de avond. Wij zien uit naar je komst!!!