De hele maand december staat de statiegeldactie bij de Boerenschuur in Riel in het teken van Stichting DOVIE – Drempelloos Op Vakantie In Engeland. Stichting DOVIE is steeds op zoek naar middelen. Eentje daarvan is deze statiegeldactie bij de Boerenschuur in Riel. Door jouw statiegeldbonnen in te leveren tijdens de gehele maand december draag jij ook een steentje bij aan dit goede doel. De totale opbrengst komt ten goede aan het realiseren van de doelen van Stichting DOVIE: mensen met een fysieke beperking en hun familie een drempelloze vakantie bieden in Zuid-Engeland.

Woon jij in Riel of in de buurt? Namens alle mensen die gebruik (gaan) maken van de vakantiewoning, vragen wij je om vanaf 1 december t/m 31 december 2023 jouw statiegeldbonnen in te leveren voor de stichting. Hoeveel lege flessen je ook inlevert, het maakt niet uit. Veel kleine beetjes maken immers ook grote hopen. Stichting DOVIE is blij met elke gift, hoe groot ook.