Vanaf zaterdag 27 mei 20.00 uur kun je de Meimarkt op in het centrum van Tilburg. De goedgevulde hoekkraam van Stichting DOVIE vind je op het Pieter Vreedeplein. Tot zondag 28 mei 17.00 uur kun je daar lekker snuffelen en allerlei leuke tweedehands artikelen kopen. Onze vrijwilligers runnen deze grote kraam. De verkoopopbrengst is volledig voor Stichting DOVIE. Dus hoort zegt het voort en trommel vrienden, familie en kennissen op deze Meimarkt te bezoeken.
Enne… oh ja, mocht er niets voor jou tussen zitten, dan kun je altijd nog via de QR-code op het houten huisje dat er staat een donatie doen.

Houd de site in de gaten voor meer informatie of mail voor vragen naar activiteiten@stichtingdovie.nl