Boekingstip: De week vanaf vrijdag 6 oktober 2023 is speciaal voor Nederlandse reizigers vrijgehouden en nog te boeken. Wees er dus snel bij.
Jouw vakantie in de drempelloze vakantiewoning van Flat Spaces in Engeland boek je nu met een mooie korting.
Boek je een periode van een week, dan bedraagt de korting in 2023/2024 € 500,-
Boek je een midweek of lang weekend, dan bedraagt de korting in 2023/2024 € 250,-

Deze korting kunnen we je geven dankzij giften van gulle sponsoren. Het is hun wens dat rolstoelgebonden mensen in 2023 of 2024 gaan genieten van een onbezorgde en drempelloze vakantie in Engeland. Hiermee realiseert de stichting voor jou een betaalbare vakantie in Ropley, in het prachtige graafschap Hampshire. Ons steuntje in de rug betreft een tegemoetkoming in de huurkosten van de Flat Spaces vakantiewoning. Lees meer over onze financiële ondersteuning.

Boek je reis
Op onze site boek je eenvoudig in 3 stappen jouw vakantie. Boeken verloopt altijd via onze initiatiefnemer Adriaan Aerts. Je kunt hem ook bellen om te reserveren via 06 – 2511 2707 of mail naar adriaan@stichtingdovie.nl. Hij geeft jou alle informatie, helpt bij het boeken en vertelt je over mogelijke financiële ondersteuning via de stichting.