Hoi, ik ben Marc Reinieren en ik zet mij op vrijwillige basis in voor Stichting DOVIE. Begin 2022 vroeg Adriaan of ik onderdeel wilde worden van het communicatie-team om mee te helpen met het schrijven van teksten, opstellen communicatieplan, social media, website en nog veel meer. Even later meldt Adriaan dat hij een oud-collega van mij, Erica Theloosen, heeft gestrikt deze taken op zich te nemen. En vervolgt: ‘Als jij dan de website bouwt, komt alles weer mooi bij elkaar.’

Ik was om en nu we enkele jaren verder zijn, is er een huisstijl, een gedegen website en een flink assortiment aan promotiemateriaal. Ik doe het met liefde en plezier en het brengt mij voldoening om samen met een clubje gedreven vrijwilligers een mooie stichting te ondersteunen en de communicatie-uitingen een professionele uitstraling te geven. Ik blijf nog wel even hoor Adriaan! Zo kun je jouw wens laten uitkomen; mensen met een handicap een fantastische vakantie bieden waar ze normaal gesproken alleen van kunnen dromen. Met de hulp van Stichting DOVIE kan een droom werkelijkheid worden en wie wil dat nou niet?