Geweldige Meimarkt

Wat een GE-WEL-DIG weekend hebben onze vrijwilligers ervan gemaakt op de Tilburgse MeiMarkt 2024. Echt fantastisch!! Goed weer, heel veel gezelligheid, een super fijne samenwerking met elkaar, veel plezier en heel, heel, heel hard gewerkt voor een prachtig resultaat: in totaal is er € 1.512,66 opgehaald! Ook was er een ‘Gooi Tum Raak, Vur Nuh Knaak’-spel met als hoofdprijs een Koppig Brunchcafé cadeaubon. Die is gegaan naar winnaar Brian de Leeuw!

Het was een prachtig weekend voor onze Stichting met een geweldig resultaat! Alle vrijwilligers, SUPER BEDANKT! Met een speciaal dankjewel voor  Liesbeth en Gerrie die alles voortreffelijk voorbereid hebben! Top-Top-Top!

En…volgend jaar? Dan gaan we zeker weer los met ‘gouden handel’ op de MeiMarkt Tilburg!