Ik ben Marianne Verhoeven-Huijben en woon op de grens van Riel en Alphen, aan de Brakel. Adriaan ken ik dus als buurtgenoot en in de jaren 80 waren Adriaan en ik al samen lid van Stichting Erbij in Alphen. Toen het rolstoelhockey-team Target Angels, waar Adriaan en z’n vader Frans zich heel veel voor hebben ingezet, een toernooi in Alphen organiseerde, heb ik de programmaboekjes mee verzorgd.

Over de grootse, mooie plannen van Adriaan hoorde ik voor het eerst in 2018, toen hij samen met onze Bart het animatiefilmpje maakte voor de oprichting van Stichting DOVIE. Nadat Adriaan mij benaderd had, verzorgde ik toen voor Stichting DOVIE de lay-out van het op te stellen Masterplan. Ik wilde graag mijn bijdrage leveren om de droom van Adriaan  te verwezenlijken.

Zoals velen van jullie al weten heeft Adriaan het boek ‘Jouw wereld = mijn wereld’ geschreven, over hoe hij in het leven staat en z’n droom wil realiseren. Na z’n boeklancering in november 2022 heb ik de verspreiding van de bestelde boeken op me genomen.

Het boek is ook nu nog te bestellen, maar iedereen die lid wordt van de Club van 100 krijgt het boek gratis. En wat zou het mooi zijn als de Club van 100 meer leden krijgt en een grote DOVIE-vriendenclub wordt. Een club gevormd door mensen die DOVIE een warm hart toedragen en met hun structurele steun een mooie financiële basis vormen. Je leest op de site hoe je lid van de Club van 100 en/of vrijwilliger kunt worden.

Want de stichting kan niet zonder vrijwilligers en heeft ze ‘kaai’-hard nodig. Er zijn verschillende commissies/werkgroepen, je kunt dus kiezen voor een activiteit die past bij jouw interesses. Zo verzorg ik sinds begin van dit jaar de Nieuwsbrief. Mijn taak is de opmaak en verzending van deze Nieuwsbrief via de mail naar de volgers van Stichting DOVIE.