Ja, dat kan. De stichting kent iemand die als hobby heeft om kapotte elektrische huishoudelijke apparaten te ontleden om daar bijv. koper en andere waardevolle onderdelen uit te halen. En hij is verzamelaar van oud ijzer. Eens in de zoveel tijd brengt hij deze waardevolle onderdelen en het oud ijzer naar een schroothandelaar. Het geld dat hij ervoor krijgt, doneert hij aan onze stichting.

Het is een activiteit waarmee hij een win-win situatie creëert. Hij oefent zijn hobby uit en het geld dat hij aan de stichting doneert zet de stichting in om mensen met een zware fysieke beperking een korting aan te bieden op de huurprijs van onze vakantiewoning in Ropley, Zuid-Engeland.

Wie weet brengt dit jou op een idee en heb jij ook een hobby die je geld oplevert! Volg zijn voorbeeld en doneer een keer de opbrengst aan onze stichting. Op onze website staat helemaal onderaan ons rekeningnummer en de tenaamstelling. Namens onze doelgroep alvast heel hartelijk dank.