Doe hetzelfde als Nick Damen en Sander Diris. Zij liepen vorig jaar mee met de Tilburg Ten Miles en koppelden er een doneeractie aan voor ons goede doel Stichting DOVIE. Nick: ‘Hoe mooi is het dat je met hardlopen iets kunt betekenen voor iemand anders in de wereld.’

Stichting DOVIE biedt iedereen met een fysiek zware handicap de mogelijkheid om te ontspannen en te recreëren in een volledig aangepaste vakantiewoning in Zuid-Engeland. Kijk voor meer info op www.stichtingdovie.nl.

In dit lustrumjaar pakt de stichting sportief uit met een deelname aan de Tilburg Ten Miles. Ga jij een uitdaging aan en loop jij voor ons goede doel?

Je krijgt van ons:
– het inschrijfgeld voor de Tilburg Ten Miles
– een hardloopshirt met Stichting DOVIE erop
– een donatielink
– een feestelijk inhaalmoment bij de finish

Als tegenprestatie promoot je de donatielink in je kennissenkring en op sociale media. Deze link promoten wij ook op onze FB en Instagram. Als hardloper zal het aan de sportieve inzet niet ontbreken! Daar zijn we zeker van.

Ben jij enthousiast en loop jij voor Stichting DOVIE? Mail je gegevens naar info@stichtingdovie.nl en wij nemen contact met je op.