Gratis bordreclame voor 7 goede doelen.

Het hekwerk rond het hoofdveld van RKSV Sarto aan de Gilzerbaan hangt vol met reclameborden. Net zoals bij de meeste amateurclubs in de regio is de belangstelling van bedrijven om via een dergelijk reclamebord te sponseren teruggelopen. Dit zorgt voor lege plekken op de boarding van het hoofdveld. Het bestuur van Sarto heeft daarom besloten om 7 lege plekken op te vullen door goede doelen. Deze goede doelen zijn aangedragen door leden van de club en zullen minimaal 1 seizoen gratis te zien zijn langs het hoofdveld van Sarto.
De volgende organisaties hebben vanaf nu een plekje langs het hoofdveld:
1) Stichting DOVIE
2) Natuurmuseum Brabant
3) Swim to Fight Cancer
4) IPSOS-centrum
5) SocialKids
6) JINC
7) Quiet Tilburg
Het bestuur van Sarto is blij dat ze van de nood een deugd heeft gemaakt en hiermee extra aandacht voor de 7, zeer uiteenlopende, goede doelen heeft kunnen creëren.
Stichting DOVIE is ook ontzettend blij dat we hier een jaar lang een mooi podium krijgen. Een hartelijk dank aan het bestuur.