Even voorstellen! Wij zijn Demi Bardoel en Naomi Noordermeer. Wij zijn vierdejaars studenten bij de opleiding toerisme management van Breda University of Applied Sciences. Momenteel zijn wij bezig met afstuderen en dit mogen wij bij stichting DOVIE doen! Onze voornaamste activiteit zal gericht zijn op het coördineren van twee evenementen. Het eerste evenement richt zich op het verkennen van mogelijke samenwerkingen tussen onze stichting en bedrijven binnen de mindervalide zorg. Het tweede evenement zal specifiek gericht zijn op het vergroten van de naamsbekendheid binnen de doelgroep van mindervaliden. Wij zijn hier van januari tot eind mei mee bezig.

Nu even wat meer over Demi. Ik ben 21 jaar oud en kom uit Mariahout, een piepklein dorpje bij Eindhoven en Helmond. In mijn dagelijkse leven houd ik ervan om te gaan wandelen met mijn twee honden, lekker te koken of wat leuks te doen met vriendinnen. Op zondagen ben ik meestal op het korfbalveld te vinden, en daarna natuurlijk in de kantine voor de derde helft. Ik ben enthousiast over de periode die komen gaat en ben er van overtuigd dat het een erg mooi onderzoek gaat worden!

Nu even wat meer over Naomi. Ik ben 22 jaar oud en ik kom uit Zoetermeer. Ik heb hier 18 jaar gewoon maar 5 jaar geleden ben ik naar het mooie Breda verhuisd. In mijn dagelijks leven houd ik mij bezig met sporten in de sportschool, vind ik het heerlijk om te koken voor mijn familie en ben ik altijd bezig met mijn volgende reis. Ik houd namelijk echt van reizen. Verder werk ik in een ijssalon en sinds kort doe ik ook iets goed voor de oudere mensen. Ik ben super benieuwd naar de aankomende periode, ik vind het wel spannend maar ik kijk er heel erg naar uit! Het doel is om 2 mooie evenementen te organiseren voor de stichting waarbij het doel bereikt wordt.