Tijdens de hele feestmaand december loopt er weer een statiegeldactie bij de Boerenschuur in Riel. De gehele opbrengst komt ook deze keer ten goede aan Stichting DOVIE.

Michel Oomen van de Boerenschuur was direct weer bereid zijn flessenautomaat te voorzien van een poster van Stichting DOVIE. Meedoen is heel simpel: kies bij het inleveren van je flessen voor de knop ‘DONEER’ en het statiegeld wordt automatisch gespaard voor onze stichting. Aan het einde van de actie wordt het totaalbedrag aan de stichting uitbetaald. Met die opbrengst kunnen wij mensen met een fysieke beperking een financiële ondersteuning geven om drempelloos te genieten in onze vakantiewoning in Zuid-Engeland.

Hoeveel lege flessen je ook inlevert, het maakt niet uit. Veel kleine beetjes maken immers ook grote hopen. Stichting DOVIE is blij met elke gift, hoe groot ook. Bij voorbaat dank voor jouw donatie!