Op zoek naar een bijzonder boek voor jezelf, medewerkers of relaties? Het boek van Adriaan Jouw wereld = mijn wereld is een schitterend geschenk om in de bezinningsmaand december weg te geven. Zijn verhaal grijpt je aan en bovenal inspireert het jong en oud, met of zonder beperking. Je leest het in één avond uit! Bekijk de speciale kerstactie en bestel via de website. Wil je meerdere boeken kopen om als relatiegeschenk weg te geven? Stuur gerust een mail naar info@stichtingdovie.nl.

Jouw wereld = mijn wereld
Vol humor, hartverwarmend en soms ook met een traan vertelt Adriaan Aerts in zijn boek over hoe hij in het leven ‘staat’, zijn leven leeft, de toekomst ziet en zijn droom wil realiseren. Daarmee is hij een inspiratiebron voor velen (geweest) die het boek al gelezen hebben.

De prijs van het boek bedraagt t/m 31 december 2023 slechts € 15,- excl. verzendkosten. Je bespaart zo € 4,95 per exemplaar.

De opbrengst van het boek komt ten goede aan de stichting zodat mensen met een fysieke beperking Drempelloos Op Vakantie In Engeland kunnen gaan.