Op 28 juni was Tom Yendell, de oprichter van Flat Spaces Foundation, op bezoek bij ons. Speciaal voor dit bezoek verbleven hij en zijn vrouw in hun eigen, aangepaste camper op de stadscamping van Tilburg, gelegen in het Spoorpark.

Voorafgaand aan het bezoek sprak hij met onze stagiaire Sandra de Boer in de LocHal over haar afstudeeropdracht voor onze stichting met als onderwerp alles wat met marketing te maken heeft.

Bij oprichter Adriaan thuis sprak Tom ook met onze voorzitter Mauro de Leeuw over de prettige samenwerking en mooie ervaringen van reizigers die via de stichting hun vakantie geboekt hadden.

Een bijzonder onderwerp waar Tom mee kwam, is de woning in het district Kent, The Garden of England. Hij lichtte toe dat er ver gevorderde plannen zijn voor een tweede, volledig aangepaste woning in dit district. Naar verwachting kan die in 2025 gerealiseerd zijn. Er lopen al ver gevorderde gesprekken m.b.t. de locatie, vergunningen en financiering. Een mooi vooruitzicht om verder mee aan de slag te gaan. Uiteraard gingen de twee initiatiefnemers van een volledig drempelloze vakantiewoning bij de Rode telefooncel nog even op de foto.