In 2022 hebben zich 11 supporters aangemeld voor onze Club van 100. Daar zijn we ontzettend blij mee, want met hun donaties kunnen we Stichting DOVIE draaiende houden en verder doorgroeien als professionele organisatie. Wat houdt de club in en hoe word je lid?

Wat houdt de club in?
De stichting heeft een jaarlijkse begroting van € 10.000,-. Jouw bijdrage hebben we hiervoor hard nodig. Het is goed om te weten dat alle bestuursleden en de leden van de RvA zich onbezoldigd en met enthousiasme vrijwillig inzetten. Als jij ook lid wordt, doneer je 5 jaar op rij € 100,- aan de stichting.
Het is een mooie win-win situatie, want als clublid krijg je diverse extra’s en onze stichting heeft zicht op structurele inkomsten om de stichting draaiende te houden. Bovendien help je ook onze doelgroep hier fantastisch mee. Want zo blijven we vakanties voor mensen met een zwaar fysieke beperking in een volledig aangepaste vakantiewoning in Engeland mogelijk maken.

Hoe word je clublid?
Clublid word je eenvoudig door het formulier in te vullen. Ter info: de Belastingdienst heeft Stichting DOVIE een ANBI-status toegekend.