Hoe ben je in contact gekomen met Stichting DOVIE?
Mike Leers (lid RvA) heeft mij drie jaar geleden geïntroduceerd bij Adriaan. Vanaf dat moment is er vriendschap ontstaan tussen Adriaan en mij.

Waarom heb je onze stichting uitgekozen om vrijwilligerswerk te doen?
De passie van Adriaan voor reizen naar Engeland in relatie tot zijn beperkingen, werkte aanstekelijk en overtuigde mij om Adriaan en anderen te helpen.

Wat vind je belangrijk aan het werk dat Stichting DOVIE doet?
Als een handicap een drempel vormt om op vakantie te gaan, dan is het goed dat initiatieven ontplooid worden die het mogelijk maken makkelijker erop uit te gaan.

Welke werkzaamheden doe je binnen de stichting.
Samen met Mike Leers en Anne-Marie Geurts maak ik deel uit van de Raad van Advies. Wij adviseren het bestuur en verbinden ons netwerk aan de Stichting.

Raad je andere mensen aan ook vrijwilliger bij Stichting DOVIE te worden? En zo ja, waarom?
Zeker; vakantie geeft rolstoelgebonden mensen eindelijk de mogelijkheid op vakantie te gaan. En dat gun je toch iedereen!