Marc Meeuwis had ons uitgenodigd om voor Rotary Oost onze stichting te presenteren. Op 6 december was het zover. Na een heerlijke lunch bij Auberge du Bonheur, oftewel La Novelle Auberge aan de Bredaseweg, ging Adriaan van start. In het kort vertelde hij over zijn leven en waarom hij de stichting heeft opgericht. Erica nam kort het stokje over en blikte terug op de lancering van de stichting én presentatie van Adriaans boek Jouw wereld = mijn wereld.

De verhalen werden onderbroken door een animatiefilm over de noodzaak om een drempelloze vakantiewoning te realiseren, een film over de vakantiewoning van Flat Spaces en de aftermovie van 14 november.

Vanuit de leden werden interessante vragen gesteld en Adriaan ging daar goed op in. Laat dat maar aan hem over. Voorzitter Pieter sloot af met een mooie financiële toezegging van € 250. Waarvoor onze hartelijke dank.

Niemand ging de deur uit zonder een potje echte Engelse jam, want DOVIE smaakt naar meer. Er zijn boeken verkocht en er werd iemand spontaan lid van de Club van 100. Hoe mooi is dat!! Al met al een mooie bijeenkomst waar we tevreden op terugkijken.

Wil jij in het kader van Maatschappelijk Ondernemen dat Stichting DOVIE een presentatie houdt voor jouw netwerk of organisatie? Mail naar info@stichtingdovie.nl.