Op verschillende manier hebben mensen en bedrijven acties opgezet om gelden te genereren voor Stichting DOVIE. Daar zijn we ze ontzettend dankbaar voor. De bijzondere acties van deze kanjers zetten we daarom graag in de spotlights.

Nijmeegse 4daagse
Corné Bruines en Babette van Laarhoven liepen de Nijmeegse 4daagjes. Babette: “Elk jaar doen Corné en ik mee aan de Nijmeegse 4Daagse. We kennen Adriaan al lang en vinden Stichting DOVIE een mooi goed doel. Daarom zijn we een sponsoractie gestart. We hebben een hele leuke week gehad. Een sponsoractie opzetten is vrij eenvoudig. Er zijn veel websites om het gedeelte voor doneren te regelen. Het contact met Stichting DOVIE verloopt enorm prettig en we vinden het fijn de stichting op deze manier te helpen. Dan doen we vast en zeker nog vaker. Met deze actie hebben we circa € 295 opgehaald.”

ASML én 32 uurs biljartmarathon
Sportieveling Michael Fonken heeft de ASML marathon in Eindhoven gelopen en samen met Stijn Jansen een 32 uurs biljartmarathon eind oktober georganiseerd in Pool En Biljartcentrum Hilvarenbeek. Michael is als verzorger van Adriaan nauw verbonden met hem en draagt op deze manier bij aan sponsoring van de stichting. Deze twee acties hebben in totaal ca. € 2.000 euro opgebracht.

Wil jij ook in actie komen voor Stichting DOVIE? Meld je aan via info@stichtingdovie.nl.