14 november 2022: een feestelijke dag voor Stichting DOVIE

Gelukkig konden we na een ‘verlammende coronaperiode’ afgelopen half jaar heel hard werken aan de verdere professionalisering van Stichting DOVIE. Met trots vertellen we je dat op 14 november a.s. onze nieuwe website gelanceerd wordt. Daar blijft het niet bij. Ook het eerste exemplaar van het boek van Adriaan Aerts, met als titel Jouw wereld = mijn wereld wordt feestelijk uitgereikt.

Wij zijn ontzettend blij dat onze Ambassadeur Leo Alkemade de feestelijke bijeenkomst presenteert en dat Huub Stapel, ook een van onze ambassadeurs, erbij aanwezig is. Hij heeft een speciaal voorwoord geschreven in het boek.

Ook als je er niet bij bent, hoef je niets te missen. Er worden film- en foto-opnames gemaakt en in onze nieuwsbrief van 1 december kun je op het gemak de aftermovie en foto’s bekijken.

Boektip
Heb je het bijzondere boek van Adriaan nog niet besteld? Onze tip: bestel vóór 14 november en je krijgt korting op de boekprijs. Bestellen kan via de website. Inclusief verzendkosten betaal je € 21,90. Je kunt het boek ook bestellen bij Adriaan (06 – 2511 2707) en bij hem in Tilburg ophalen. Dan betaal je slechts € 17,95.