Wat ontzettend fijn dat vrijwilligers zich belangeloos inzetten voor onze doelgroep, de rolstoelgebonden reiziger. Met hun inzet komen we vele malen sneller bij ons doel om ze een drempelloze vakantie aan te bieden. We stellen ze graag aan je voor. Vandaag is dat Peter van Schilt.

Mijn naam is Peter van Schilt. Via mijn zoon Joris, die deel uitmaakt van het huidige bestuur, kwam ik in aanraking met Stichting DOVIE en vanaf de oprichting was ik secretaris. Voor de coronaperiode was er veel te doen, tijdens die periode jammer genoeg minder. Na het verstrijken van mijn termijn trad ik terug en nu probeer ik iets te betekenen voor Stichting DOVIE in de activiteitencommissie. Daarmee wil ik bijdragen aan het realiseren van een vakantiewoning voor mensen die 24 uur per dag, 7 dagen per week intensieve verzorging nodig hebben. Wie wil dat nou niet?

Wil jij net als Peter vrijwilliger worden bij Stichting DOVIE? Meld je aan via info@stichtingdovie.nl.