Hoe ben je in contact gekomen met Stichting DOVIE?
Adriaan heeft mij benaderd. We kennen elkaar al langere tijd.

Waarom heb je onze stichting uitgekozen om vrijwilligerswerk te doen?
Toen ik het voorstel kreeg om vrijwilliger te worden was ik meteen enthousiast. Ik draag graag mijn steentje bij en vind het realiseren van een aangepaste vakantiewoning ontzettend belangrijk. Wie wil nu niet zorgeloos en in dit geval grenzeloos op vakantie?

Wat vind je belangrijk aan het werk dat Stichting DOVIE doet?
Ik heb korte tijd in het speciaal onderwijs gewerkt en had leerlingen in de klas met een geestelijke en/of lichamelijke beperking. Goede hulpmiddelen en aanpassingen in een dergelijke woning zijn ontzettend van belang voor zowel degene met een beperking als voor de begeleiding. Daarnaast is het autonoom zijn ook belangrijk. In de woning die Stichting DOVIE gaat realiseren is aan werkelijk alles gedacht.

Welke werkzaamheden doe je binnen de stichting?
Ik ben lid van de activiteitencommissie en hoop een brug te kunnen slaan tussen het (primair) onderwijs en de stichting.

Raad je andere mensen aan ook vrijwilliger bij Stichting DOVIE te worden? En zo ja, waarom?
Jazeker, het is een fijne groep mensen om mee samen te werken, je draagt positief een steentje bij aan de samenleving en Adriaan is een inspiratiebron voor velen.

Wil jij ook vrijwilliger bij Stichting DOVIE worden? Mail naar info@stichtingdovie.nl