helpen?

bekijk hier de mogelijkheden

Stichting DOVIE maakt het mogelijk rolstoelgebruikers die intensieve zorg nodig hebben drempelloos op vakantie te gaan in Engeland. Met enthousiaste vrijwilligers, sponsors, donateurs en de Engelse Foundation Flat Spaces werken we hard om die ambitie waar te maken.

Om de nieuw te bouwen vakantiewoning in 2027 te realiseren, hebben we sponsoren en donateurs nodig. We verwachten voor de bouw ervan zo’n €350.000,- nodig te hebben. Omarm jij ons initiatief? Wat kun jij doen om onze ambitie voor deze doelgroep te realiseren?

Je kunt doneren via iDeal, vul rechts je gegevens in en kies een bedrag.

Je giften kun je ook rechtstreeks overmaken op IBAN NL44 RABO 0338 3563 12 t.n.v. Stichting Drempelloos Op Vakantie In Engeland o.v.v. gift en e-mailadres.

Namens onze doelgroep heel hartelijk dank voor je bijdrage!

Doneer met

Word lid van de ‘Club van 100’ en doneer jaarlijks € 100,-

We nodigen je uit om lid te worden van de Club van 100. Je doneert 5 jaar op rij elk jaar € 100.  Daarvoor ontvang je jaarlijks een donatie-factuur via info@stichtingdovie.nl. Je krijgt dan een abonnement op onze nieuwsbrief en uitnodigingen voor onze bijeenkomsten en evenementen. Na 5 jaar kun je jaarlijks je lidmaatschap verlengen. Je helpt ons hier fantastisch mee. Vind je zo’n lidmaatschap aantrekkelijk, stuur een mail naar info@stichtingdovie.nl.

Periodieke gift

• Een periodieke gift geeft je mogelijk belastingvoordeel. Deze vorm van schenken kan fiscaal gezien gunstig voor jou zijn. Het verzekert de stichting voor een langere tijd van structurele inkomsten. Een van de voorwaarden is dat onze stichting een Anbi-status heeft en dat heeft stichting DOVIE. Om een periodieke gift te doen, maken we een schriftelijke overeenkomst op tussen jou en de stichting. Download het formulier ‘Overeenkomst periodieke gift’ op de website van de Belastingdienst. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met sponsoring@stichtingdovie.nl

Kom in actie als bedrijf en help ons

Organiseer met jouw bedrijf/organisatie een leuke actie waarvan de opbrengst ten goede komt aan stichting DOVIE. Met de opbrengsten komt de realisatie van de bouw van een rolstoeltoegankelijke vakantiewoning in Engeland een stap dichterbij.

Ook zoekt Stichting DOVIE samenwerkingspartners die oog hebben voor onze doelgroep. We gaan graag met jou in overleg om een pakket op maat uit te werken m.b.t. samenwerking en communicatiewensen. Neem gerust vrijblijvend contact op met sponsoring@stichtingdovie.nl.

Kom in actie als particulier

Organiseer een leuke actie waarvan de opbrengst ten goede komt aan stichting DOVIE. Met de opbrengsten komt de realisatie van de bouw van een rolstoeltoegankelijke vakantiewoning in Engeland een stap dichterbij. Neem contact op met sponsoring@stichtingdovie.nl om jouw actie te bespreken.

Anbi-status

De Belastingdienst heeft Stichting DOVIE aangewezen als Algemeen nut beogende instelling (Anbi). Dat is aantrekkelijk voor onze donateurs omdat giften aan Anbi een belastingvoordeel kunnen opleveren. Dit geldt zowel voor losse giften als voor periodieke giften. Meer informatie over Anbi vind je op de site van de Belastingdienst.

Meer weten over onze sponsormogelijkheden? Mail naar sponsoring@stichtingdovie.nl

Wil je onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Vul dan hier je gegevens in en je mist niets meer!

Wij bedanken onderstaande bedrijven en instellingen voor hun bijdrage